U čast svim zaboravljenim odlukama, 1. dio

nedjelja , 29.12.2013.

Svake godine ritualno kao i većina donosim novogodišnje odluke, onako neozbiljno i na salveti dok se s prijateljima okupljam i spremam za doček. Zaboravim ih i izgubim u trenutku kada odložim olovku. Tko zna kakva sam nezadovoljstva propustio na kraju godine zbog nedostatka tog orijentira s ciljevima koje nisam ispunio.

Ove godine, dobio sam za poklon na Božić, od sestre, godišnje otvaranje tarota. Na papiru A3 formata je napisala i dodala poneki crtež tarot kalendara moje godine (samo za mjesece, ne i za dane, da ne pomislite...). Inspiriran i vođen time, i ove godine donosim odluke koje neću ispoštovati, ali ih barem neću izgubiti.



1. SIJEČANJ - Papa (The Hierophant)
(spiritualnost, brak ili zajednica, konformizam, odobrenje)
Dakle, odluka I., živjeti u zajednici budista, naravno nakon što mi odobre.


2. VELJAČA – Trojka dinara
(izvrsnost, zadovoljstvo, uspijeh, timski rad)
Dakle, odluka II., biti pozvan u reprezentaciju za sljedeću sezonu u timskom sportu po izboru


3. OŽUJAK – Sedmica kupova
(konfuzija, snovi i ambicije, odluke, spekulacije, )
Dakle, odluka III., izdati knjigu, misterij i postati instant hit


4. TRAVANJ – Dvojka štapova
(dostignuće, tjeskoba, dobitak, partnerstvo, ciljevi)
Dakle, odluka IV. ,dobiti na lutriji i ne dopustiti da mi tjeskoba zbog novostečenog novca uništi dugogodišnja prijateljstva


5. SVIBANJ – Kraljica mačeva
(neovisnost, gubitak, bol, odvajanje)
Dakle, odluka V., okušati se u blackjacku u ilegalnoj kockarnici gorostasnog Rusa


6. LIPANJ – Paž kupova
(objava, rođenje, kreativne ideje, dobre vijesti)
Dakle, odluka VI., zaljubiti se u slikaricu i postati muza



To je zasad to. Iscrpio me entuzijazam oko početka nove ere moga života i svih uzbudljivih stvari koje ću tada doživjeti. Ostatak slijedi kroz dan-dva. Dotad, ako imate ideju za još koju odluku svakako dopišite.

Oznake: odluke, tarot

<< Arhiva >>