5 savjeta za brak poglavice moga plemena

petak , 27.12.2013.


Došao sam u one godine kada bake počinju pitati kada ću se ženiti, a roditelji neće biti šokirani ukoliko to i učinim. Iako ne pokazujem nikakve naznake da će se to dogoditi, zbog čega se u nekim daljim slojevima moje familije počelo raspravljati o mojoj seksualnoj orijentaciji, majka Perce za svaki slučaj, da pripremi svoga sina, s vremena na vrijeme ubaci i poneki savjet ili mudrost. Barem ih ona tako doživljava.


1. Tvoj otac i ja se dobro slažemo, jer se ne slušamo. On priča svoje i ja pričam svoje. Na kraju dana, i dalje si imamo nešto za reći.

2. Mi smo se odselili toliko daleko od svojih roditelja da su toliko sretni kad nas vide da zaborave se petljati u naš brak. Naravno, ja to tebi nikada ne bih radila.

3. Cijeli život ćeš se zaljubljivati. Ja sam se zaljubila nebrojeno puta i tokom braka, kao i tvoj otac vjerovatno, ali mi smo privrženi jedno drugome. (to me nagnalo na uvjerenje da ni prijevara ne bi mogla okončati taj brak)

4. Ljubav je sranje. Ne ženi se iz ljubavi nego iz poštovanja.

5. Nitko ne smije biti financijski ovisan. Daj si mogućnost da se možeš razvesti. Ne želiš zapeti u odnosu koji ti ne odgovara.


Na kraju svega toga uvijek kaže: „Micko, ja sam spremna za unučad.“, a ja odgovaram: „E pa, nakon svega ovoga, ja nisam spreman za brak.“

Oznake: brak, majka Perce

<< Arhiva >>